مجله اینترنتی گیمیس

هوش مصنوعی محبوب پرپلکسیتی اکنون اطلاعات هتل‌ها را از تریپ‌ادوایزر نشان می‌دهد

تریپ ادوایزر با Perplexity همکاری کرده است تا بعد انسانی را به اطلاعات هتل در این پلتفرم هوش مصنوعی اضافه کند. به بیان ساده، هدف این است که به جای ارائه اطلاعات صرفاً محاسباتی و مکانیکی، محتوای انسانی، احساسی و واقعی‌تر به کاربران ارائه شود.

از طریق مشارکت TripAdvisor با Perplexityنتایج جستجوی هتل در Perplexity اکنون اطلاعات خلاصه ارائه شده توسط تریپ ادوایزر را به همراه دلایل گنجاندن آن هتل ها در نتایج نشان می دهد. علاوه بر این، رتبه‌بندی‌های تریپ‌ادوایزر، امکانات رفاهی و عکس‌ها نیز در Perplexity قابل مشاهده خواهند بود.

جانی هوبنیانگذار Perplexity به TheVerge گفت: «آنها از طرف تریپ ادوایزر، منبع اطلاعاتی به روز و قابل اعتمادی را ارائه می دهند که ما مرتباً آن را همگام می کنیم. ما فوراً نتایج مناسب را بر اساس هدف جستجوی کاربر فهرست‌بندی و بازیابی می‌کنیم.”

مقالات مرتبط

نتایج همکاری دو شرکت مذکور هم اکنون در وب سایت Perplexity فعال بوده و به زودی در اپلیکیشن موبایل این شرکت ارائه خواهد شد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده، این دو شرکت قصد دارند تا سه سال آینده به بهبود این همکاری ادامه دهند. جزئیات مالی این معامله فاش نشده است، اما احتمالا مبالغ قابل توجهی مبادله شده است.

تابستان گذشته، Perplexity اعلام کرد که قصد دارد یک سیستم کسب درآمد از تبلیغات را به موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی خود اضافه کند. این شرکت توسط چندین ناشر از جمله نیویورک تایمز، کوند ناست، وال استریت ژورنال و نیویورک پست به سرقت ادبی و نقض حق چاپ متهم شده است.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more