این مسابقه توسط Edmunds سازماندهی شد که به خاطر فرمت U-Drag منحصر به فرد خود شناخته شده است. در این فرمت، یک دور چرخشی 400 متری اضافه شده است که جنبه هندلینگ را به مسابقات درگ سنتی اضافه می کند. M3 CS هم در مسیرهای مستقیم و هم در پیچها سریعتر بود و توانست بخش اول مسابقه را رهبری کند. شتاب آنی Ioniq 5N به آن کمک کرد تا بعد از پیچ مقداری مسافت را طی کند.
M3 CS شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 3.1 ثانیه را ثبت می کند. در حالی که هیوندای آیونیک 5 N توانست این مسافت را در 3.3 ثانیه طی کند. در یک چهارم مایل (400 متر)، M3 CS 11 ثانیه بود. در حالی که Ioniq 5 N دو دهم ثانیه کندتر بود.
مقالات مرتبط
در پایان M3 CS برنده اعلام شد. اما عملکرد Ioniq 5 N نیز تحسین برانگیز بود. به خصوص با توجه به اینکه تقریباً نصف قیمت است قیمت ماشین این یک BMW است. Ioniq 5 N ثابت کرد که یک رقیب قدرتمند در کلاس است ماشین عملکردی است و توانایی رقابت با برخی از سریع ترین خودروهای بازار را دارد.