گوگل اعلام کرد که در حال همکاری با آسوشیتدپرس برای ایجاد یک “فید خبر فوری” در Jumnai است.
جعفر زیدیمعاون مشارکتهای خبری جهانی گوگل میگوید هدف «بهبود بیشتر عملکرد نتایج» در تجربه کاربری Jamnai است.
زیدی در بیانیه ای نوشتهمانطور که محصولات و خدمات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را توسعه میدهیم، انواع خاصی از اطلاعات و دادهها را شناسایی میکنیم که میتوانند به بهبود محصولات و خدمات ما برای مردم در سراسر جهان کمک کنند. این [فید جدید] این به ویژه برای کاربرانی که به دنبال اطلاعات به روز هستند مفید خواهد بود.”
جعفر زیدی اشاره ای به زمان معرفی فید جدید در جمنای و مناطق موجود برای آن نکرد. گوگل که سابقه همکاری طولانی با آسوشیتدپرس دارد، تنها یکی از چندین شرکت توسعه دهنده هوش مصنوعی است و به دنبال همکاری با سازمان های خبری برای بهبود دقت فناوری های هوش مصنوعی است.
مقالات مرتبط
OpenAI با ناشران از جمله فایننشال تایمز، اکسل اسپرینگر و News Corp. مالک وال استریت ژورنال شراکت دارد. در جاهای دیگر، موتور جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی Perplexity برنامهای راهاندازی کرده است که به ناشران اجازه میدهد زمانی که محتوایشان در نتایج فهرست میشود، درآمد بیشتری کسب کنند.