نیل موهانمدیرعامل یوتیوب، چهارشنبه با ارسال پیام اعلام کنید گوگل و یوتیوب 15 میلیون دلار برای حمایت از لس آنجلس و سازندگان محتوای آسیب دیده از آتش سوزی اهدا خواهند کرد.
موهان در بیانیه ای گفت که این کمک 15 میلیون دلاری به آژانس های بشردوستانه محلی از جمله آژانس مدیریت اضطراری لس آنجلس، صلیب سرخ آمریکا، مرکز بلایای انسانی و موسسه خبری غیرانتفاعی اهدا خواهد شد.
زمانی که دفاتر یوتیوب در لس آنجلس بتوانند فعالیت خود را از سر بگیرند، تولیدکنندگان محتوا نیز می توانند از امکانات این دفاتر برای بازیابی و راه اندازی مجدد فعالیت ها و تجارت خود استفاده کنند.
ساندار پیچایمدیر اجرایی گوگل در پستی در شبکه اجتماعی X گفت: برای همه کارمندان، سازندگان یوتیوب و ساکنان لس آنجلس، بدانید که ما اینجا هستیم تا از شما حمایت کنیم.
با ممنوعیت قریب الوقوع TikTok در روز یکشنبه، سازندگان محتوا از طرفداران خود می خواهند که آنها را در سایر سیستم عامل های اجتماعی دنبال کنند. YouTube Shorts، بخش Reels اینستاگرام و شبکه اجتماعی چینی Red Note (Xiaohongshu) می توانند رقبای خوبی برای Tik Tok باشند.
موهان نوشت: «در چنین لحظاتی است که میبینیم قدرت جوامع گرد هم میآیند تا از یکدیگر حمایت کنند، و انعطافپذیری یوتیوب شبیه هیچکدام نیست.
علاوه بر یوتیوب، برخی از شرکت های مستقر در لس آنجلس نیز میلیون ها دلار برای حمایت از کارمندان و ساکنان آسیب دیده از آتش سوزی اهدا کرده اند.
نتفلیکس و کامکست اعلام کردند که 10 میلیون دلار به گروه های آسیب دیده کمک خواهند کرد. شرکت متا و مارک زاکربرگ آنها همچنین اعلام کردند که چهار میلیون دلار برای کمک به آسیب دیدگان آتش سوزی اهدا خواهند کرد.