مجله اینترنتی گیمیس

اینستاگرام با پاداش ۵۰ هزار دلاری به‌دنبال کاربران تیک‌تاک است!

بر اساس اطلاعاتاینستاگرام از غیبت TikTok در فروشگاه های برنامه با ارائه پاداش های نقدی هنگفت به سازندگان محتوای TikTok برای ارسال Reels در اینستاگرام استفاده می کند. گفته می شود که این پاداش ها از 10000 تا 50000 دلار در ماه متغیر است.

در گذشته، متا برای رقابت با TikTok، پرداخت‌های خود به اینفلوئنسرها را افزایش داد. اما به نظر می رسد این مبالغ ثابت نبوده است. در سال 2021 اینستاگرام برنامه پاداش Rails را راه اندازی کرد. اما در سال 2022 سازندگان محتوا اعلام کردند که این پلتفرم شروع به کاهش پرداخت های خود کرده است تا اینکه در سال 2023 به طور کامل متوقف شود.

گزارش پاداش های جدید در زمان پرفراز و نشیبی برای TikTok ارائه می شود. زمانی که این برنامه از 19 ژانویه (30 دسامبر) به طور موقت برای کاربران ایالات متحده مسدود شد. اگرچه تیک توک پس از 14 ساعت وقفه از روز یکشنبه دوباره در دسترس است، اما هنوز به فروشگاه های اپلیکیشن بازنگشته است.

در چند روز گذشته، اینستاگرام مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را منتشر کرده است که احتمالاً با هدف جذب کاربران Tik Tok انجام شده است. از جمله تغییر شکل پایه ها از مربع به مستطیل و افزایش طول ریل ها به سه دقیقه. آدام ماسریمدیرعامل اینستاگرام اعلام کرد که شرکت او در حال کار بر روی یک برنامه جدید ویرایش و ایجاد ویدیو است که به طور مستقیم با CapCut، برنامه متعلق به Bytedance رقابت می کند.

مقالات مرتبط

تغییرات جدید اینستاگرام ممکن است برای جذب کاربران TikTok کافی نباشد. زیرا برخی از آنها از رویکرد محافظه‌کارانه متا در بررسی حقایق و سیاست‌هایی که به نظر می‌رسد برای رضایت دولت جدید طراحی شده‌اند، ناراضی هستند.

در اقدامی مشابه، یک تب ویدیوی جدید به نوار پایین اپلیکیشن X اضافه شده است تا کاربران بتوانند ویدیوهای عمودی خود را ارسال کنند. به نظر می رسد این تلاشی برای جذب کاربران TikTok باشد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more