اگر از Apple Reminders فقط برای یادداشت یادآوری های ساده استفاده می کنید، همه ویژگی های آن را از دست خواهید داد. این برنامه علاوه بر سادگی می تواند به ابزاری قدرتمند برای مدیریت و سازماندهی وظایف شما تبدیل شود. با ما همراه باشید تا نحوه کار با Daily Reminder برای iPhone، iPad و Mac را بیاموزید.
یک لیست صندوق ورودی ایجاد کنید
اگر فردی پرمشغله هستید، احتمالاً احساس می کنید کار از هر طرف به سمت شما می آید. این وضعیت می تواند باعث استرس و کندی کار شما شود. به جای شروع به کار، ممکن است بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن به چیزها و از دست دادن فرصت ها کنید. برای جلوگیری از چنین مشکلی می توانید از روش استفاده کنید GTD و برنامه یادآوری های اپل کمک بگیرید
روش Getting Things Done یا به اختصار GTD یک سیستم مدیریت زمان و سازماندهی وظایف است که دیوید آلن وارد آن شد. هدف از این روش کمک به افراد برای انجام کارها به طور موثر و بدون استرس است. در روش GTD تمرکز بر انتقال تمامی کارها و کارها از ذهن به یک سیستم خارجی است تا ذهن شما آزاد شود و بهتر بتوانید روی انجام آنها تمرکز کنید. مراحل اصلی روش GTD عبارتند از:
- تمام وظایف، ایده ها و تکالیف را جمع آوری کنید
- پردازش و تجزیه و تحلیل اولویت بندی کلیه موارد
- کارها را سازماندهی کنید
- بررسی منظم لیست ها
- انجام کارها بر اساس اولویت بندی
برای شروع استفاده از روش GTD در بهترین برنامه یادآوری اپل، برنامه Apple Reminders، ابتدا باید لیستی به نام ” ایجاد کنید.صندوق ورودی» یک مکان موقت برای نوشتن تمام کارهایی که باید انجام دهید ایجاد کنید. با این کار ذهن شما آزاد می شود و مطمئن خواهید بود که حتی یک ایده یا کار را فراموش نمی کنید. اگر از دستگاه های اپل استفاده می کنید، می توانید لیست خود را با دنبال کردن مراحل زیر ایجاد کنید:
- پس از باز کردن برنامه یادآوری هادر لیست پیش فرض زیر لیست های من شما باید دوبار کلیک کنید.
- این لیست را نام ببرید صندوق ورودی تغییر دهید و پس از انتخاب رنگ و نماد برای آن، روشن کنید خوب کلیک کردن
شما همچنین می توانید یک لیست جدید برای این منظور ایجاد کنید. اما بهتر است نام لیست پیش فرض را تغییر دهید تا هر بار که یک کار جدید اضافه می کنید، به طور خودکار به صندوق ورودی برود.