علاوه بر شرکت کنندگانی که با بلیت به این رویداد آمده بودند، تعدادی از اعضای اکوسیستم استارتاپی کشور، فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اعضای برخی رسانه های تخصصی این حوزه نیز مهمان دعوت شده به این رویداد بودند. تعداد شرکت کنندگان در اولین رویداد زومیت در مجموع 1070 نفر بود.
در مجموع 7000 نفر با رویداد زومیت آنلاین بودند
البته در این مراسم علاوه بر مهمانان حضوری، مخاطبان آنلاین زیادی نیز حضور دارند. بینندگان رویداد مجازی را در همه پلتفرمها بزرگنمایی کنید یوتیوب، آپارات و اینستاگرام، بیش از 7 هزار نفر بوده است در این رویداد به همراه Zerpad، GSMP، Snapfood و Snapshop جوایزی را برای شرکت کنندگان در نظر گرفته ایم.
شرکت کنندگان در سالن با حضور در این رویداد یا شرکت در آزمون های برگزار شده در این رویداد می توانند برنده شمش طلا، محصولات سامسونگ و البته گوشی شوند. گلکسی اس 25 اولترا شرکت کنند و کاربرانی که رویداد را به صورت آنلاین تماشا کردند، شانس برنده شدن 10 شمش طلا را داشتند.
شرکت کنندگان آنلاین زومیت از سراسر جهان از حوالی ساعت 20:15 شب همزمان با حاضران در تالار ضرغام به تماشای رویداد زومیت پرداختند. این مراسم با ارائه تاریخچه فعالیت 14 ساله زومیت به عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه فناوری آغاز شد.
مروری بر تاریخ 14 ساله
مسعود یوسف نژادیکی از بنیانگذاران و مدیرعامل زومیت در ابتدای این مرور تاریخ به ارائه آماری از فراز و نشیب هایی که از شهریور 1388 آغاز شد، پرداخت و درباره آغاز این سفر گفت:
زومیت کار خود را به عنوان یک سایت یا شاید بهتر بگویم وبلاگی شروع کرد، به تدریج رشد کرد و رسانه ها و خدمات مختلفی از آن بیرون آمد.
– مسعود یوسف نژاد، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل زومیت
به گفته مدیرعامل زومیت، بخش Inspection در سال 2016 نیز همیشه برای زومیت بسیار مهم بوده است. زومیت تصمیم گرفت تا تحقیقات انحصاری را با تیمی به سرپرستی مهرداد ایسالو با استفاده از ابزار دقیق آزمایشگاهی آماده کند و در هشت سال گذشته این تیم تلاش کرده است در بررسی های خود اطلاعاتی برابر با محتوای بهترین رسانه های جهان در زمینه ارائه دهد. تکنولوژی . نتیجه تلاش این تیم بررسی نزدیک به هزار محصول است که در زومیت به صورت نقد متنی و تصویری منتشر شده است.