مجله اینترنتی گیمیس

سامسونگ رتبه نخست بازار موبایل هند را از دست داد

گزارش موسسه تحقیقاتی Cant Point نشان می دهد این سامسونگ مقام اول را در بازار هند از دست داده و اکنون در سکوی سوم قرار دارد. با 2 ٪ از عرضه محصولات در بازار هند ، Vivo موفق به عبور از سامسونگ 2 ٪ و شیائومی 2 ٪ شد.

با این حال ، در سال 2 سود فروش عمده محصولات 5 ٪ افزایش یافته است. اما حجم عرضه تنها 2 درصد افزایش یافته است و به 5 میلیون واحد رسیده است. حجم منابع به تلفن های هوشمند 5G در حال حاضر به 2 ٪ رسیده است. یعنی از هر چهار تلفن ، سه نفر 5 گرم هستند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more