مجله اینترنتی گیمیس

کمپین نوروزی ازکی؛ خرید به‌صرفه بیمه

میانجیگری کمپین تبلیغاتی اخیر خرید بیمه آنلاین و آگاهی مشتری آغاز شده است. این کمپین که با شعار “بیمه اساسی” آغاز می شود ، تجربه ای مناسب ، سریع و آگاهانه در بیمه را در اختیار کاربران قرار می دهد.

چرا او از انتخاب مطمئن است؟

Azaki ، به عنوان یکی از نوآورانه ترین و پیشرفته ترین مارک های موجود در زمینه Indiscort و Indiscort و Online Insurance ، تسهیلات بسیاری را برای مشتریان فراهم کرد ، متناسب با شرایط جامعه برای افزایش درصد نفوذ بیمه برای کاربران خود:

  • مقایسه سریع و کامل: کاربران می توانند انواع بیمه را بر اساس پوشش ، قیمت و شرایط برای خرید آگاهانه بررسی کنند.
  • بهترین قیمت ها با تخفیف ویژه: ارائه پیشنهادات مقرون به صرفه از شرکت های مختلف بیمه.
  • فرآیند خرید آسان و بدون دردسر: خرید از یکدیگر نیازی به راه رفتن به صورت حضوری ندارد ، کل روند خرید بیمه بصورت آنلاین انجام می شود.
  • پرداخت اعتبار و مشارکت: بسته به شرایط فعلی و هزینه های بیمه ، آنها روش های پرداخت متفاوتی را بدون نیاز به چک ، سفارش و ضامن در اختیار کاربران قرار می دهند و می توانند هزینه های بیمه خریداری شده خود را هزینه کنند (بدون نیاز به پیش پرداخت پیش پرداخت یا اعتبار اعتبار بشر
  • تعمیر و نگهداری کامل: تیم تعمیر و نگهداری تمام مراحل کاربران را دارد و به سؤالات آنها پاسخ می دهد تا کاربران بتوانند خرید خود را مضر تر انجام دهند.

جستجوی بیمه را تغییر دهید

آمار نشان می دهد که تنها 5 ٪ از خریداران بیمه این فرآیند را بصورت آنلاین انجام می دهند ، در حالی که بسیاری از کاربران هنوز به روش های سنتی متکی هستند. با استفاده از این کمپین ، Azaki قصد دارد فرهنگ بیمه مشتری آنلاین را توسعه دهد تا آنها بتوانند از طریق خرید از سیستم عامل ، خرید آگاهانه و مقرون به صرفه ای از بیمه انجام دهند.

چشم انداز کمپین نوروز

این کمپین برای بهبود اعتماد به نفس و راحتی کاربران هنگام خرید بیمه آنلاین طراحی شده است. آزاکی امیدوار است که بتواند با ارائه خدمات بهینه و پیشنهادات ویژه برای افزایش درصد نفوذ بیمه و اهمیت آن ، به نحوه خرید بیمه در کشور منجر شود. همچنین می توانید بیمه خود را برای سود خریداری کنید.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more