BMW ادعا می کند که با نسل 5 Edrive ، پیشرفت چشمگیری در زمینه فناوری اتومبیل برقی داشته است. این سیستم جدید که در آینده BMW در اتومبیل های برقی Neue Klasse استفاده خواهد شد ، بار و سرعت بیشتری دارد و عملکرد کلی را بهبود می بخشد.
یکی از مهمترین پیشرفت های سیستم Edrive باتری جدید است. BMW با طراحی مجدد سلولهای باتری ، 5 ٪ انرژی بیشتری را در همان فضا قرار داده است. ترکیبی از این فناوری با فناوری جدید 4V ، زمان بار را 5 ٪ کاهش داده و دامنه 5 ٪ را افزایش می دهد. به گفته BMWحتی برخی از مدل ها می توانند فراتر از این باشند. باتری ها همچنین قادر به شارژ دو طرفه خواهند بود. تغییرات ذکر شده مهم است زیرا آنها دو نگرانی اصلی کاربران خودروهای برقی را برآورده می کنند: مسافتی که هر بار و زمان لازم برای شارژ مجدد را می توان شارژ کرد.
بخش مدیریت انرژی BMW ، که در کارخانه زمین شرکت ساخته شده است ، عملکرد باتری را کنترل می کند. این دستگاه برق را به موتور و سایر سیستم ها هدایت می کند و با انرژی ولتاژ بالا و پایین کار می کند. با توسعه سخت افزار و نرم افزار مستقل ، BMW کنترل کاملی بر سیستم خود دارد ، بنابراین به روزرسانی ها و پیشرفت های فوری را از طریق به روزرسانی نرم افزار ارائه می دهد.
BMW همچنین یک رویکرد متفاوت برای طراحی موتورهای برقی را بررسی می کند. در حالی که این شرکت به دلیل کارآیی و قدرت از EESM استفاده می کند ، موتورهای ASM را به خط تولید Neue Klasse اضافه می کند. زیرا این موتورها کوچکتر و گران تر هستند. با استفاده از استراتژی BMW ، می تواند درایو برقی خود را برای اتومبیل های مختلف سفارشی کند و مدل هایی را با یک ، دو ، سه یا حتی چهار موتور برقی ارائه دهد.
موتور EESM به سیستم Edrive BMW ارتقا یافته و برای یک سیستم 4V پردازش می شود و با بهبود سیستم خنک کننده و کاهش وزن بیشتر تولید می شود. این شرکت همچنین از دست دادن انرژی 5 ٪ ، 2 ٪ و وزن 2 ٪ در مقایسه با مدل قبلی کاهش داده است.
قسمتهای گسترده سیستم Edrive با هوشمندی تولید می شوند. کارخانه مونتاژ باتری در نزدیکی کارخانه های اتومبیل در چندین کشور از جمله مجارستان ، چین ، مکزیک و ایالات متحده ساخته شده است. این استراتژی به BMW کمک می کند تا تولید را تضمین کند و تدارکات را ساده کند. همچنین توافق های تولید باتری با شرکای مختلف در اروپا ، چین و ایالات متحده وجود دارد.
مقالات مرتبط:
بخش مدیریت انرژی BMW نیز در کارخانه زمین این شرکت تولید می شود. موتورهای برقی در کارخانه صفحات اتریش تولید می شوند که سابقه طولانی در ساخت و ساز دارد.
BMW همچنین بر مسئله مهم بازیافت باتری تمرکز دارد. این شرکت با همکاری SK-TES ، مواد ارزشمندی مانند کبالت ، نیکل و لیتیوم را از باتری های قدیمی بازیابی می کند. سازنده خودرو همچنین روشهای جدید بازیافت مستقیم را برای استفاده مجدد از مواد در باتری ها و باتری های قدیمی تر بررسی و توسعه می دهد.