مجله اینترنتی گیمیس

۸۰ درصد کاربران از فیلترشکن استفاده می‌کنند

مرکز کشور گزارشی از دیدگاه مردم در مورد خدمات الکترونیکی و اینترنتی دولت منتشر می کند. براساس این داده ها ، یک سوم کاربران از سرعت اینترنت راضی نیستند و 5 ٪ از تصفیه استفاده می کنند.

مرکز تحقیقات Majlis این نظرسنجی را در دسامبر 2008 انجام داد و دو پرسشنامه را از طریق تلفن جمع آوری کرد و با هدف اندازه گیری دیدگاه های مردم و استفاده از خدمات الکترونیکی و اینترنتی دولت انجام شد.

براساس این گزارش ، حدود یک سوم کاربران (4.3 ٪) از سرعت اینترنت راضی نیستند. همچنین 4.3 ٪ کم و 4.3 ٪ به سرعت اینترنت زیاد یا خیلی زیاد است. براساس داده های به دست آمده ، با افزایش متوسط ​​هزینه های ماهانه خانوار ، سرعت اینترنت در حال افزایش است.

این گزارش نشان می دهد که 5.5 ٪ از کاربرانی که همیشه در منطقه محل اقامت در دسترس هستند از سرعت آن راضی هستند و 5 ٪ از کاربرانی که همیشه به اینترنت دسترسی دارند از سرعت آن راضی نیستند.

اندازه گیری دیدگاه مردم در مورد خدمات اینترنتی دولتی نشان می دهد که 4.3 ٪ از کاربران اینترنت از فیلتر رایگان و 4.9 درصد از فیلتر نقدی استفاده می کنند. 4.3 ٪ از کاربران اینترنت همچنین گفتند که به هیچ وجه از فیلتر استفاده نمی کنند. براساس این گزارش ، با افزایش سن ، فقدان تصفیه افزایش می یابد و مردم روستا کمتر از آن از فیلتر استفاده می کنند.

4.3 ٪ از بررسی مورد بررسی در پاسخ به این سؤال: “فکر می کنید دولت دولت چقدر می تواند فیلتر را تعمیر و محدود کردن شبکه های اجتماعی ترمیم کند؟” احتمال این امر بعید است. با این حال ، 4.3 ٪ از کاربران اینترنت معتقدند که دولت چهاردهم می تواند محدودیت شبکه های اجتماعی را تا حدی “بیش از حد یا زیاد” کاهش دهد.

تجربه مصرف کننده در استفاده از خدمات دولتی

آمار گزارش مرکز تحقیقات نشان می دهد که 4.3 ٪ از پاسخ دهندگان شخصاً کار اداری و دولتی خود را کار می کنند و 4.3 ٪ از آنها این خدمات را بصورت آنلاین انجام می دهند. 4.3 ٪ از مردم نیز از دیگران می خواهند که این کار را برای آنها انجام دهند. براساس داده ها ، افرادی که تحصیل کرده اند بیشتر از سایرین به صورت حضوری به دفاتر می روند و افرادی که تحصیلات دانشگاهی دارند ، کارهای اداری خود را به صورت آنلاین انجام می دهند.

پاسخ دهندگان در پاسخ به سوالی در مورد توانایی و مهارت های لازم برای انجام کار در دفتر به صورت آنلاین ، پاسخ دهندگان توانایی خود را در انجام توانایی خود کاهش داده اند و 4.9 ٪ اظهار داشته اند که به هیچ وجه مهارت ندارند. علاوه بر این ، 4.3 ٪ از مردم پیچیدگی کار اداری اینترنت را برای پایین می دانند و 4.3 درصد می گویند “بیش از حد یا زیاد”.

چالش های دفاتر خدمات الکترونیکی

گزارش های داده از مرکز کشور نشان می دهد که 5.5 ٪ از بازدید کنندگان به یکی از دفاتر پلیس 1+ ، پیشخوان دولت ، قوه قضاییه یا خدمات الکترونیکی شهر اظهار داشته اند که آنها به تأخیر افتاده و قطع شده اند. علاوه بر این ، 5 ٪ از آنها نسخه ای از اسناد هویت خود را درخواست کرده اند.

متن کامل مرکز تحقیقات مرکز تحقیقات Majlis در اینجا بخوانید

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more