مجله اینترنتی گیمیس

سلطه سامسونگ بر بازار موبایل آمریکای لاتین ادامه دارد؛ تعقیب و گریز موتورولا و شیائومی

طبق گفته های Canalis ، بازار تلفن های هوشمند آمریکای لاتین در سال 2 حدود 2 درصد رشد داشته است. صدور تلفن در سال 2 تا 5 میلیون واحد است که یک رکورد مطلق در منطقه است.

سامسونگ با تسلط خود در بازار آمریکای لاتین ، با فروش 1.5 میلیون تلفن و سهم بازار 2 ٪ هنوز در وهله اول است. این برند با افزایش 5 درصدی در تعداد تلفن های فروخته شده در مقایسه با سال گذشته ، همچنان موفق می شود.

موتورولا دومین کسی است که 2.5 میلیون تلفن می فروشد و 5 ٪ سهم بازار را در اختیار گرفت. البته فروش برند در مقایسه با سال حدود 2 درصد کاهش یافته است. با فروش 2.5 میلیون تلفن هوشمند و سهم 2 ٪ بازار ، با افزایش 5 ٪ در سال ، در رده سوم قرار دارد.

به گفته کانالیساین انتقال در رتبه چهارم در فروشندگان تلفن های هوشمند در آمریکای لاتین قرار دارد. این شرکت 1.5 میلیون تلفن در سال فروخته و 5 ٪ سهم بازار دارد. برند پنجم از افزایش 5 درصدی در افزایش 5 درصدی فروش 2 میلیون تلفن و سهم بازار 2 ٪ در سال 2 جان سالم به در می برد.

اگر در سه ماهه چهارم به وضعیت بازار آمریکای لاتین نگاه کنیم ، اوضاع کمی متفاوت به نظر می رسد. سامسونگ هنوز با فروش 2.5 میلیون تلفن و 2 درصد سهم بازار 5 درصد افزایش یافته است. شیائومی با فروش 1.5 میلیون تلفن در رده دوم و سهم بازار 5 ٪ و 2 ٪ افزایش می یابد. موتورولا همچنین با راه اندازی 1.5 میلیون تلفن هوشمند به مکان بعدی رسید که سهم بازار 2 ٪ و 2 ٪ به سه ماهه چهارم کاهش می یابد.

مقالات مرتبط:

مردم در آمریکای لاتین به احتمال زیاد تلفن های گران قیمت تری خریداری می کنند. سهم فروش تلفن های زیر 5 دلار از 2 درصد به 2 درصد در سال افزایش یافته است که با هزینه تلفن از 1 به 2 دلار است.

تصویر بالا نشان می دهد که چگونه هر مارک در سه دسته قیمت مختلف کار می کند ، همانطور که انتظار می رود ، با کاهش قیمت تلفن ، سهم بازار سامسونگ کاهش می یابد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more