مجله اینترنتی گیمیس

ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

“گواهی طلایی حقوق مصرف کننده” به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه برای دریافت این جایزه به ایراننل اهدا شد. این دهمین سالی است که ایرانسل در کنفرانس ملی حمایت از مصرف کننده انتخاب شد.

براساس روابط عمومی ایراننل ، بیست و سومین کنفرانس ملی حمایت از مصرف کننده ، امروز صبح روز پنجشنبه ، 23 مارس ، با مشارکت دکتر صید محمد آتاباک ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، دکتر محمد سادگ مفتی ، معاون بازرگانی مدیران SEMIT ، تجارت و رسانه در مرکز همایش های بین المللی صدای آمریکا برگزار شد.

در این مراسم ، “مجسمه طلایی حقوق مصرف کننده” توسط سازمان ملی حفاظت از مصرف کننده و تولید کنندگان ، مدیرعامل IRCELL Alireza Rafiei ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نمایشگاه ایران ، به ایران ، مهندس محمد علی محمدام ، اهدا شد ،

وزیر SEMIT: مدل سازی یکی از مهمترین اهداف روز رویداد پشتیبانی است

در گفتار ، وزیر SEMIT ضمن تبریک این شرکت های جوایز ، بر اهمیت تولید رقابتی برای کشور تأکید کرد و انگیزه را در نظر می گیرد و امیدوار است که یکی از الزامات آن باشد.

آتاباک تقویت زنجیره تولید به فروش و اتصال در بازار را مهم تعریف کرد و گفت: “مفهوم حمایت از مصرف کننده با تولید آغاز می شود و اگر تولید نباشد ، پشتیبانی مصرف کننده هیچ مفهومی ندارد” ، نتیجه گیری قراردادهایی مانند قرارداد اقتصادی اوراسیا یکی از رویدادهایی است که بازار مهمی را برای تولید کنندگان ایرانی فراهم کرده است.

وی همچنین از همه تولید کنندگان این کشور بخاطر کار در طول سال دشوار ، با وجود زندان ، “الگوبرداری” یکی از اهداف جایزه و تأکید: در نظارت بر بازار ، انتظار ما از سازمان برای پشتیبانی ، مبارزاتی نیست بلکه کمک به تولید است.

معاون وزیر بازرگانی همچنین فعالیت اقتصادی مردم و رقابت اقتصادی شرکت ها را یک اصل مهم و مهم معرفی کرده است.

مفت تأکید کرد: “در عین حال ، وظیفه دولت نظارت بر احترام حقوق مصرف کننده در مشاغل است.” و این رقابت قانونی نباید حقوق مردم و مصرف کنندگان را تضعیف کند.

وی همچنین گفت که یکی از اهداف تحریم های وحشیانه ایجاد نارضایتی از عموم مردم است و تأکید شده است: یکی از راه های تحقق تحریم ها اعمال این برنامه ها برای مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.

مدیر اجرایی سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کنندگان همچنین تاریخچه شکل گیری و اهداف سازمان پشتیبانی ، فرهنگ و اقدامات تشویقی را برای محافظت از حقوق مصرف کننده به عنوان یکی از مهمترین اهداف این رویداد بیان کرد و برخی از مزایای دریافت این جایزه را برای گیرندگان بیان کرد.

Farhidzade همچنین در سال جاری از تلاش فعالان اقتصادی ستایش کرد و با اشاره به تأثیر مثبت سیاست های تحریک کننده بر رشد تولید داخلی و ترغیب مصرف کنندگان به خرید محصولات داخلی.

همچنین با استناد به انتقال مداوم به موضوعات و روشهای علمی بیشتر برای ارزیابی ارزیابی شرکت ، مهمترین اقدامات سازمان در دوره های اخیر را ذکر می کند.

در این دوره ، شرکت ثبت نام در حدود 3 شرکت ثبت نام شده به شرکت کنندگان ارائه شد و پس از ارزیابی نهایی 4 شرکت توانستند یک گواهی و مجسمه دریافت کنند. ایراننل ، به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه که این جایزه را دریافت می کرد ، در میان برندگان بود و مجسمه طلا را دریافت کرد.

ارزیابی و انتخاب شرکت های منتخب در این کنفرانس نتیجه یک فرآیند یک ساله بر اساس شاخص ها و مفاد گواهینامه گواهینامه و مجسمه های ملی است.

هدف از افزایش انگیزه و حساسیت تولید کنندگان و خدمات ، برای مشاهده حقوق مصرف کننده ، افزایش اعتماد مصرف کننده و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از واحدهای صدور گواهینامه بین تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای ارائه محصولات با کیفیت ، تلاش برای ارائه قیمت های منصفانه و ارائه قیمت های منصفانه و ارائه قیمت های منصفانه ، سالانه انجام می شود.

ایراننل ، به عنوان یک اپراتور برجسته در رضایت مشتری ، قبلاً گواهی ملی حقوق و گواهینامه های مصرف کننده را دریافت کرده بود.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more