مجله اینترنتی گیمیس

تریگ‌آپ در ۱۰ سال فعالیت روی ۷۰ استارت‌آپ سرمایه‌گذاری کرده است

در دهمین سالگرد ایجاد آن ، شتاب دهنده TrigoApp آماری در مورد فعالیت های خود ارائه داد. طبق آمار ارائه شده توسط TRIGOAP ، شتاب دهنده بیش از 2 میلیارد استارتاپ را روی دلار سرمایه گذاری کرده است. همچنین بیش از 6000 ساعت آموزش و 2 خروجی موفق راه اندازی ارائه داده است.

علاوه بر این ، 1800 از خدمات آموزش و خدمات رهبری بهره مند شده اند و چهار تیم از این نمونه کارها این شتاب دهنده توانسته اند در آخرین مراحل سرمایه گذاران را به خود جلب کنند.

علاوه بر تهران ، TRIGS در مشهاد و اصفهان فعال است و قصد دارد فعالیت های خود را در سایر شهرهای ایران گسترش دهد. سه شرکت نوپا 2 شغل ایجاد کرده اند و طبق آمار ، محصولات و خدمات آنها توسط 5 میلیون کاربر استفاده می شود.

طرف حمید رزا علوی ، رئیس هیئت مدیره سفر ، در سن 5 سالگی گفت: “در ابتدا ، یک هوادار به عنوان یک مرکز نوآوری ایجاد شد و جوانان مجبور بودند ایده های خود را در آنجا ارائه دهند تا در ایده های خوب خود سرمایه گذاری کنند. در ژانویه امسال ، ما کافه آن را افتتاح کردیم و این کافه میزبان اولین رویداد برای معرفی تیم ها در مرکز نوآوری Penap بود. از این رویداد ، سه تیم توانستند توجه داوران را به خود جلب کنند و ما با آنها به گفتگو رسیدیم. “

وی گفت: “اول مارس ، ماشه ، فضای فیزیکی وجود داشت.” در آن زمان ، نوآوری باید در گروه مالی ادغام شود و به عنوان بخشی از فنوپا و شناسایی شناخته نشود. بنابراین ، TrigoApp از ابتدای سال مشخص شده است. “ما مجبور شدیم شناسایی شویم و زمان و انرژی زیادی طول می کشد ، اما این باعث می شود فرآیندهای ما چابک و سریع باشد.”

به گفته Alaw Crown ، بسیاری از افرادی که در تیم های شروع کار خوب عمل کردند تا به Frelnassi بروند. از یک طرف ، بسیاری از نخبگان مهاجرت کردند و این به چالش کشید. علوی معتقد است که Trigoapp مقاوم بود و موفق به رشد و شکوفایی شد.

ما در شکل گیری فرهنگ سرمایه گذاری در مراحل اولیه رشد نقش جدی داشتیم و در این راستا چهار تیم خدمات آموزشی و مربیگری را ارائه دادیم. این تیم ها از 5 شهر ایران بودند و ما 2 نتیجه موفق داشتیم.

جدید محمد سادگانی. ، مدیرعامل را تحریک می کند

به گفته وی ، شتاب دهنده توانسته است با دانشگاه ها و مراکز عملی و پژوهشی تعامل داشته باشد و در طی این سالها سعی در ارائه خدمات در سراسر کشور کرده است. برای دستیابی به این هدف ، Trigup رویدادهای آدونچر را آغاز می کند و به شهرهای مختلف کشور می رود.

سوبانی ادامه داد: “ما از افرادی که ممکن است به عنوان استعدادی که می تواند به رشد این اکوسیستم در جای دیگر کمک کند ، بسیار مناسب نیست.” “سفر به ما این امکان را می دهد تا طولانی تر به نظر برسیم و به دنبال منطق سودآوری طولانی مدت باشیم.”

به گفته وی ، مردم در این اکوسیستم باید سود کوتاه مدت خود را به سود دو جانبه بلند مدت قربانی کنند و تلاش های Trigup برای گسترش اکوسیستم خود است. سبهانی افزود: “TRIGS برای تبدیل شدن به یک نگاه کلیدی در این اکوسیستم طراحی شده است.” نقش گونه های کلیدی این است که آنها به طور فعال شکاف های اجتماعی را کاهش می دهند تا اکوسیستم بیشتر شود و در نهایت به منافع خود برسد. “

وی گفت: “به عنوان مجموعه ای که قصد تبدیل شدن به یک کلیدی را دارد ، TRIM باید رابطه بین سرمایه کارآفرینی و سرمایه گذاران را کاهش دهد تا در فاصله کوتاهی به یکدیگر متصل شود.”

به گفته وی ، مثلث ها باید یک نوع کلیدی برای تولید ارزش باشند ، به خصوص در شرایطی که اعتماد به نفس کمی وجود داشته باشد. سبهانی گفت: “این بار ما نگاهی ویژه به میکرو -VC داشتیم.” ما یک بستر رشد و شتاب آنلاین به نام Tergit داریم که بیش از 6000 کاربر و 2 ساعت محتوای آموزشی رایگان دارد و از شهرهای مختلف استفاده می کنیم. “برنامه ما کمک به توسعه آنها و آسانتر کردن برقراری ارتباط آنلاین است.”

به گفته سبحانی ، یکی از اهداف اصلی محرک ها در آینده گسترش شاخه های تهران است و شتاب دهنده قصد دارد با گسترش شبکه خود در استان روابط کلیدی با شرکت کنندگان در منطقه را توسعه دهد. علاوه بر این ، برنامه ریزی برای همکاری با CDC Pasargad و گسترش منابع ویژه انسانی و خدمات بازاریابی خود را دارد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more