مجله اینترنتی گیمیس

جشنواره مدیانا با حضور ۴۹۶ شرکت‌کننده، بیش از ۹۰۰ اثر و ۲۸۳ برند ایرانی برگزار شد

اهداف کلیدی جشنواره 1

جشنواره Mediana امسال بر سه هدف اصلی متمرکز شده است:

  • با شناسایی و ورود به نمونه های برتر پیامک و ایمیل های تجاری به بهبود پیام های ارتباطی کمک کنید
  • به تجارت انگیزه دهید تا پیام های نوآورانه و کاربران را ارائه دهد
  • تأکید بر تأثیر مستقیم محتوای ارزشمند بر پیوند مؤثر بین مارک ها و مشتریان
  • معرفی Mediana به عنوان یک رهبر در بازار تبلیغات پیام کوتاه ایران در ایران و ادغام موقعیت خود در بازار

دستاوردهای جشنواره

  • حضور 2 شرکت کننده در جشنواره ، با افزایش 5 ٪ در دوره قبلی
  • اهداف کلیدی جشنواره 1

جشنواره Mediana امسال بر سه هدف اصلی متمرکز شده است:

  • با شناسایی و ورود به نمونه های برتر پیامک و ایمیل های تجاری به بهبود پیام های ارتباطی کمک کنید
  • به تجارت انگیزه دهید تا پیام های نوآورانه و کاربران را ارائه دهد
  • تأکید بر تأثیر مستقیم محتوای ارزشمند بر پیوند مؤثر بین مارک ها و مشتریان
  • معرفی Mediana به عنوان یک رهبر در بازار تبلیغات پیام کوتاه ایران در ایران و ادغام موقعیت خود در بازار

دستاوردهای جشنواره

  • حضور 2 شرکت کننده در جشنواره ، با افزایش 5 ٪ در دوره قبلی
  • ثبت نام 2 امتیاز در جشنواره ، با افزایش 5 ٪ در دوره قبلی
  • بیش از 2 اثر را به جشنواره ارسال کنید ، با افزایش 3.5 ٪ در دوره قبلی
  • ثبت بیش از 5 رای در هر روح ، با افزایش 5 ٪ در دوره قبلی
  • تقویت موقعیت Mediana به عنوان پیشگام در بازار ایران برای تبلیغات اس ام اس
  • معرفی -o -o -o -to استاندارد برای افزایش سطح ارتباطات تجاری
  • ایجاد دینامیک و رقابت در روابط تجاری ، مشارکت برند در جشنواره ، با رشد 5 ٪ در دوره قبلی
  • بیش از 2 اثر را به جشنواره ارسال کنید ، با افزایش 3.5 ٪ در دوره قبلی
  • ثبت بیش از 5 رای در هر روح ، با افزایش 5 ٪ در دوره قبلی
  • تقویت موقعیت Mediana به عنوان پیشگام در بازار ایران برای تبلیغات اس ام اس
  • معرفی -o -o -o -to استاندارد برای افزایش سطح ارتباطات تجاری
  • ایجاد پویایی و رقابت در روابط تجاری

جشنواره جوایز Mediana امسال تحت شعار “نوآوری در روابط تجاری” در ایمیل و پیام کوتاه برگزار شد. این جشنواره توسط 2 شرکت کننده ، بیش از 2 اثر و بیشتر برگزار می شود 1 برند برجسته ایرانی دوباره فضایی پویا برای رقابت و فعالیت مارک ها و سازندگان تجارت ایرانی ایجاد کرده است.

همچنین ، افزایش 5 درصدی در تعداد آراء محبوب نسبت به سال گذشته ، شناخت بیشتر جشنواره متوسط ​​را در بین عموم مردم نشان می دهد.

تیم جشنواره جوایز Mediana قصد دارد تا در سالهای آینده توسعه و گسترش خود را ادامه دهد تا به عنوان منبع ارزیابی و ارتقاء روابط تجاری شناخته شود. در همین راستا ، وی تلاش خواهد کرد بهترین استراتژی های ارتباطی را که به تجارت کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کند ، شناسایی ، ارزیابی و معرفی کند.

جوایز Mediana متعهد به ایجاد یک معیار استاندارد برای کیفیت ارتباطات در دنیای تجارت است و در تلاش است تا جشنواره را به یک بستر الهام بخش برای ارتباطات تجاری تبدیل کند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more