مجله اینترنتی گیمیس

لگو مستقیماً وارد دنیای گیم می‌شود؛ ایجاد تیم اختصاصی برای توسعه بازی‌های محبوب

LEGO سابقه طولانی در صنعت بازی های ویدیویی دارد. از عناوینی که شخصیت های محبوب را به شکل آجرهای دیجیتال گرفته تا مجموعه های فیزیکی جدید مانند ماریو کارت نشان می دهد. با این حال ، پس از سالها کار با استودیوهای مختلف ، این شرکت اکنون قصد دارد مستقیماً وارد منطقه شود.

نیلس کریستیننونمدیرعامل LEGO در مصاحبه با The Financial Times گفت: “در حالی که تحت نام تجاری LEGO کار می کنیم ، می توانیم تجربیات مختلفی را برای کودکان در هر سنی ، دیجیتال یا فیزیکی ارائه دهیم.” وی همچنین تأیید کرد که واحد داخلی شرکت در حال شکل گیری است. براساس این گزارش ، LEGO در نظر دارد تعداد توسعه دهندگان نرم افزار را به بیش از 2.5 میلیون نفر افزایش دهد.

ما هنوز نمی دانیم که آیا LEGO قصد دارد همکاری با سایر استودیوهای بازی را انجام دهد یا خیر. چنین عملی می تواند یک خطر بزرگ باشد. به خصوص با توجه به موفقیت بازی هایی مانند Lego Indiana Jones: The Original Adventures and Lego Star Wars: The Skywalker Saga ، که توسط سایر استودیوها ساخته شده است. علاوه بر این ، برخی از عناوین این شرکت مانند LEGO 2K Drive بررسی های مثبتی دریافت کرده اند. همچنین ، LEGO Fortnite که برای بازی اصلی محبوب است ، تاکنون 5 میلیون گیمر را به خود جلب کرده است.

با این حال ، توسعه بازی های ویدیویی کار ساده ای نیست و تیم بازی LEGO باید ترکیبی خوب از گیم پلی سرگرم کننده و طنز را ارائه دهد. با این حال ، در شرایط فعلی ، LEGO قادر به خطر است. حدود دو دهه پیش ، هنگامی که در آستانه ورشکستگی قرار داشت ، این شرکت از توسعه بازی های ویدیویی و حتی مدیریت پارک های تفریحی خود برای سایر شرکت ها خارج شد. اما اکنون با رشد چشمگیر در تجارت اصلی خود ، زمینه های فعالیت خود را بازیابی و گسترش می دهد.

لگو درآمد خود را 5 ٪ در سال به 1.5 میلیارد دلار (1.5 میلیارد دلار) افزایش داد. تعدادی که در 5 سال گذشته حدود دو برابر درآمد شرکت بوده است. سود عملیاتی این شرکت نیز در دانمارک 5 ٪ به 1.5 میلیارد دلار افزایش یافته است (1.5 میلیارد دلار). علاوه بر سرمایه گذاری در بازی های ویدیویی ، LEGO همچنین پارک های تفریحی Leglaland را خریداری کرده است تا فعالیت خود را فراتر از تجارت آجری فیزیکی گسترش دهد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more