مجله اینترنتی گیمیس

ایده مایکروسافت برای نمایش تبلیغات: کوپایلت در نقش دستیار خرید

مایکروسافت تصمیم گرفته است از تبلیغات به روش تعاملی در دستیار هوش مصنوعی Copyel استفاده کند. تمرکز این طرح این است که برخلاف روشهای معمول مانند ویندوزهای باز یا آگهی ، این تبلیغ در مکالمه طبیعی و بی فایده به نظر می رسد.

براساس نشریه ای در وب سایت تبلیغات مایکروسافت ، ردموند معتقد است که آینده بازاریابی به تعامل گفتگو بستگی دارد. به این ترتیب ، به جای نشان دادن تبلیغات معمول ، دقیقاً به عنوان یک فروشنده که به سؤالات مشتری در فروشگاه های فیزیکی پاسخ می دهد ، او محصولات مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. این رویکرد به کاربران کمک می کند تا یک تجربه خرید بدتر و آگاهانه کسب کنند.

یکی از ویژگی های مهم طراحی جدید مایکروسافت ، تبلیغات نمایشگاه است. اگر مصرف کننده به دنبال محصولی در Copyle باشد و آماده خرید باشد ، با هدف یک محیط تعاملی است که محتوای تبلیغاتی مرتبط ، جزئیات و کارکردهای محصول را ارائه می دهد. علاوه بر این ، مایکروسافت پیشنهاد کرد که شرکت ها می توانند با افزودن دستیاران هوش مصنوعی خود به مکالمات ، محصولات خود را مستقیماً به مصرف کنندگان اضافه کنند.

مقالات مرتبط:

مایکروسافت تأکید می کند که اولویت Copyel هنوز نقش یک دستیار هوش مصنوعی است و تبلیغات در مکالمات طبیعی و بی فایده است. با این حال ، با توجه به تمرکز شرکت در کسب درآمد از Copyel ، مشخص نیست که چه میزان تبلیغات می تواند بر پاسخ ها و اثربخشی این دستیار در آینده تأثیر بگذارد.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more