مایکروسافت تصمیم گرفته است از تبلیغات به روش تعاملی در دستیار هوش مصنوعی Copyel استفاده کند. تمرکز این طرح این است که برخلاف روشهای معمول مانند ویندوزهای باز یا آگهی ، این تبلیغ در مکالمه طبیعی و بی فایده به نظر می رسد.
براساس نشریه ای در وب سایت تبلیغات مایکروسافت ، ردموند معتقد است که آینده بازاریابی به تعامل گفتگو بستگی دارد. به این ترتیب ، به جای نشان دادن تبلیغات معمول ، دقیقاً به عنوان یک فروشنده که به سؤالات مشتری در فروشگاه های فیزیکی پاسخ می دهد ، او محصولات مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. این رویکرد به کاربران کمک می کند تا یک تجربه خرید بدتر و آگاهانه کسب کنند.
یکی از ویژگی های مهم طراحی جدید مایکروسافت ، تبلیغات نمایشگاه است. اگر مصرف کننده به دنبال محصولی در Copyle باشد و آماده خرید باشد ، با هدف یک محیط تعاملی است که محتوای تبلیغاتی مرتبط ، جزئیات و کارکردهای محصول را ارائه می دهد. علاوه بر این ، مایکروسافت پیشنهاد کرد که شرکت ها می توانند با افزودن دستیاران هوش مصنوعی خود به مکالمات ، محصولات خود را مستقیماً به مصرف کنندگان اضافه کنند.
مقالات مرتبط:
مایکروسافت تأکید می کند که اولویت Copyel هنوز نقش یک دستیار هوش مصنوعی است و تبلیغات در مکالمات طبیعی و بی فایده است. با این حال ، با توجه به تمرکز شرکت در کسب درآمد از Copyel ، مشخص نیست که چه میزان تبلیغات می تواند بر پاسخ ها و اثربخشی این دستیار در آینده تأثیر بگذارد.