مجله اینترنتی گیمیس

آغاز عصر جدید در توزیع سوخت با پلاک خودرو!

مدیر شرکت ملی توزیع نفت ایران اظهار داشت: یکی از برنامه های این شرکت نصب دوربین برای صفحات ثبت نام در ایستگاه های احتراق برای شارژ آن با شماره ثبت است.

در یادداشت 2 قانون بودجه سال ، وزارت نفت موظف است سهمیه سوخت را از نقشه هوشمند صاحب خودرو از طریق شرکت تابعه و با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اجازه دهد.

وی افزود: مقاله زیر تأکید می کند که وزارت امور اقتصادی و امور مالی و خزانه داری کل کشور ، با همکاری وزارت نفت و بانک مرکزی ، باید طی دو ماه ، از ابتدای سال تا پایان ماه مه ، مجریه را از طریق -law پروژه تدوین و تصویب کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از 5 سال از معماری و راه اندازی سیستم سوخت هوشمند گذشته است ، لازم است نرم افزار را در بخش نرم افزار و سخت افزار به روز کنید. ” همچنین ، شبکه بانکی برای انتقال سهمیه سوخت از کارت هوشمند سوخت به کارت بانک بانک باید به سیستم سوخت هوشمند متصل شود.

مدیر اجرایی شرکت ملی توزیع محصولات نفتی ایران گفت: در این زمینه ، به روزرسانی سیستم سوخت هوشمند در دو بخش سخت افزار و نرم افزار ضروری است که قبلاً به روز شده است.

ویس کارامی تأکید کرد: هر مدل و معماری برای اجرای این پروژه باید کاملاً رعایت شود. بنابراین ، همکاری کامل با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و امنیت این دو شبکه ضروری است ، زیرا شارژ به کشور باید حفظ و به طور مداوم باشد. بنابراین ، هر طرحی که در مرحله اجرای باشد باید مصوبات امنیتی لازم را دریافت کند.

وی افزود: به ایستگاه های سوخت ، برخی از بنزین از طریق کارت ماشین برای سوخت و قسمت دیگر با کارت های رایگان تحویل داده می شود. در حال حاضر ، 5 ٪ از تأمین بنزین روزانه از طریق کارتهای اضطراری انجام می شود ، اما مشخص نیست چه کسی از این کارت ها استفاده می کند.

مدیر اجرایی شرکت توزیع محصولات نفتی ملی ایران اظهار داشت: برنامه دیگری از این شرکت نصب صفحات دوربین در کارخانه های احتراق است تا آن را با شماره ثبت شارژ شارژ کند. پس از دریافت مصوبات امنیتی لازم ، این پروژه در یک موقعیت کوچک و همچنین توسط یک وسیله نقلیه بنزین متحرک در تهران اجرا می شود.

به گفته ویس کارامی ، در حال حاضر حدود 6000 نازل در سراسر کشور برای اجرای پروژه ای که باید توسط دولت انجام شود ، به تغییرات سخت افزاری احتیاج دارند.

مدیر اجرایی شرکت ملی انتشار نفت ایران تأکید کرد: با اجرای این پروژه ، سهمیه سوخت تغییر نخواهد کرد. ما موظفیم قانون را مطابق برنامه اعلام شده اعمال کنیم و از ابتدای ماه اوت وارد مرحله اجرای آن خواهیم شد. در این مرحله ، ما همزمان از سیستم های قدیمی و جدید برای گسترش کل سیستم جدید استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: “چهار پرداخت برای پرداخت سوخت وجود دارد که یکی از آنها از طریق برنامه تلفن همراه خواهد بود.” مردم در نظر دارند که شارژ هنوز در متن سیستم هوشمند فعلی است.

همچنین ، حامد ، صاحب کارشناس اقتصاددان انرژی ، گفت: “سیستم احتراق هوشمند برای سال 2 این است که در جهان به خوبی شناخته شده است. به طور کلی ، فناوری این سیستم همچنین باید نقاط ضعف خود را مانند کاهش تجهیزات و غیره به روز کند.”

وی گفت: “به طور کلی ، مشکلاتی مانند قرار دادن کارت سوخت در ایستگاه ها ، صدور کارت سوخت و مسئله مهاجرت سوخت نیز از این قاعده مستثنی نیست و همه مشکلات مطرح شده برطرف می شود.”

هدف از این پروژه شارژ شفافیت بود و افزود: 2 میلیون لیتر کارت شارژ سوخت در سراسر کشور شارژ می شود و ما اشرافیت نداریم ، اما اگر این طرح اعمال شود ، به راحتی کنترل می شود و در مرحله بعدی قرار می گیرد. ما همچنین می خواهیم از انتقال سهمیه برای کارت بانکی به کارت بانکی شفاف شویم و از کارتهای مهاجرت و کارتهای قاچاق سوخت جلوگیری کنیم.

مالک شریعتیت ناکر ، عضو کمیته انرژی ، گفت: “این پروژه طبق قانون در نظر گرفته می شود و سال آینده اجرا می شود و روش های مختلف اجرای این جمله قابل پیش بینی است و مجتمع های فرعی دولت باید در اشکال آزمایشی اعمال شود.”

وی گفت: شارژ با این روش شارژ یک مرحله ای این است که کارت سوخت امروز با کارت عابر پیاده بانک پرداخت می شود و شارژ به تأخیر می افتد.

شرع نیاسر گفت: در بعضی موارد ، عدم وجود کارت سوخت برای صاحب خودرو مانع از شارژ آن می شود ، اما با استفاده از این طرح ، این کشور از قاچاق سوخت و سوخت در کشور ، به ویژه در شهرهای مرزی جلوگیری می کند.

به گفته یکی از اعضای کمیسیون مالول ، در سال 2 تنها 6000 کارت سوخت در بندر عباس پیدا شده است که برای سایر خودروها و در شهرهای مختلف بود.

شریفتی نیاسر افزود: “این پروژه تا پایان ماه ژوئیه سال آینده به پایان می رسد تا سیستم قبلی از بین نرود.”

یکی از اعضای کمیته انرژی پارلمان ، گفت که مهاجرت کارتهای احتراق ، که یک اقدام غیرقانونی است ، همچنان ادامه دارد. با این حال ، اجرای این طرح نه تنها این مشکل را حل می کند بلکه آن را تقویت می کند.

در پایان برنامه ، رضا ناواز ، سخنگوی ایستگاه های سوخت کشور ، گفت: “ساختار توزیع سوخت قدیمی است و باید تغییر یابد و به جای استفاده از کارت سوخت ، یارانه ها را می توان از طریق کارت بانکی به صاحبان خودرو توزیع کرد ، مشروط بر اینکه در چندین مرحله و یک قاب خاص با گرافیک انجام شود.

وی افزود: “اما مزایا و معایب این پروژه باید اندازه گیری شود. اگر این طرح پیچیده و اجرای آن نباشد ، مؤثر نخواهد بود ، ما نمی خواهیم مردم را تحت فشار قرار دهیم ، اگر این برنامه ها برآورده شوند ، باید نظرات تخصصی صاحبان سوخت بدست آید.”

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more