مجله اینترنتی گیمیس

۱۴۰۴ آرزو برآورده شد؛ در کمپین «۱۴۰۴ آرزو» بیش از ۱۶۶میلیارد تومان وام به کاربران بلو تعلق گرفت

کاربران آبی در این کمپین محدود به یک لحظه خاص در کشور نبودند و همه شرکت کنندگان در استان حضور دارند و هر استان حداقل 2 برنده دارد. تهران ، هوران و آلبروز سه استان بودند که به ترتیب بیشترین مشارکت را داشتند ، در حالی که کوهگلوی و بویر احمد و ایلام بیشترین تعداد شرکت کنندگان را ثبت کردند. این تفاوت ممکن است به دلیل عواملی مانند جمعیت ، دسترسی به خدمات دیجیتال و آگاهی از کمپین باشد ، اما نکته این است که دامنه پروژه به گونه ای بود که حداقل تعدادی از کاربران در تمام استان های کشور حضور داشتند.

یک مدل نوآورانه در بانکداری

“آرزوهای” این کمپین نمونه ای از یک مدل بانکی نوآورانه بود که بدون پیچیدگی سنتی ، روشی ساده و شفاف برای به دست آوردن امکانات ایجاد کرد. از یک طرف ، وام 1 -Time این طرح را به گزینه ای بی نظیر تبدیل کرده است و از طرف دیگر ، شرایط آسان -شرایط ترکیب شده باعث شده است که شرکت در طیف گسترده ای از کاربران امکان پذیر شود. پذیرش گسترده این کمپین نشانه روشنی از دیدگاه مصرف کنندگان در مورد بانکداری دیجیتال و اعتماد بیشتر به روشهای جدید تأمین مالی است.

این فقط یک رویداد بانکی نبود ، بلکه نشانه ای از آینده ای بود که در آن تسهیلات دیگر یک روند پیچیده ، گران و زمان را نخواهد داشت. مصرف کنندگان نشان می دهند که آنها آماده پذیرش مدلهای مالی جدید هستند و بانکداری دیجیتال می تواند روشهای سنتی را با راه حل های شفاف و نوآورانه جایگزین کند. با استفاده از این کمپین ، Bluebank نه تنها اعتماد به نفس مصرف کننده را به خود جلب می کند ، بلکه استانداردهای جدیدی را نیز در ارائه خدمات مالی دیجیتال تعریف می کند. استانداردهایی که بدون شک آینده بانکداری را تعیین می کنند.

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more