مجله اینترنتی گیمیس

خرج و مخارج بلاگری در ایران چند؟


این روزها، حتی اگر نمی خواهید به جمع عظیم وبلاگ نویسانی بپیوندید که اخبار روزانه را ارسال می کنند، باز هم برای موفقیت در کسب و کارهای مختلف، به خصوص اگر فروشنده کالا یا خدمات هستید، نیاز به تولید محتوای استاندارد آنلاین دارید.

هزینه وبلاگ نویسی در ایران چقدر است؟

چقدر می گذرد که کاربران فضای مجازی نگاه منفی به وبلاگ نویسان ندارند؟ زیرا بسیاری از آنها که در زمینه های بیان روزمره، آشپزی، چیدمان، سینما، کتاب فروشی و رستوران گردی فعال هستند، نه تنها حرف تازه ای ندارند، بلکه با اندک تغییراتی صرفا به تولید و انتشار محتوا بر اساس سایر عوام می پردازند. کار می کند. کافی است یک فیلمنامه با یک قلاب افتتاحیه موفق و یک پایان جذاب یا خنده دار بگیرید. ناگهان اکسپلورر اینستاگرام پر از ویدیوهای مشابهی می شود که فقط از نظر مکان و افراد متفاوت هستند. با این حال، اگر می خواهید کسب و کار، خدمات یا دنیای خود را با ایده های منحصر به فرد و جالب به جای یک وبلاگ نویس معمولی که دائما منتظر تولید محتوا از ایده های دیگران است، ارائه دهید. علاوه بر تکنیک های کار از جمله تسلط بر نرم افزارهای ویرایش ساده، خلاقیت های ساده گرافیکی، استفاده از موسیقی روی کلیپ و … به جنبه های سخت افزاری کار نیز نیاز دارید که در این مقاله به معرفی و توضیح محدوده قیمت آنها می پردازیم.

رینگ لایت از 400 هزار تا 6 میلیون تومان

رینگ لایت ها حلقه های بزرگی هستند که با اتصال چند چراغ LED کوچک ایجاد می شوند و نور مناسب و متمرکزی را برای فیلم برداری تولید می کنند. با این حال، اگر می خواهید کار استانداردی بسازید که خیلی حرفه ای نباشد، به جای رفتن به استودیو و کمک گرفتن از یک متخصص، به چنین ابزاری نیاز دارید که به شما کمک کند تصویر خوبی از محیط ارائه دهید. البته رینگ لایت ها فاقد توانایی پرتاب نور دینامیک هستند و در مکان های متعدد مورد استفاده قرار می گیرند. اما قطعا مشوقی برای کار ساده نشستن جلوی دوربین و صحبت کردن هستند. رینگ لایت ها انواع مختلفی دارند و با تنظیم دمای رنگ و افزایش یا کاهش روشنایی در ایجاد عکس و فیلم بسیار موثر هستند. به عنوان مثال حلقه های سلفی برای عکاسی سلفی، حلقه های رومیزی برای برگزاری کلاس آنلاین و لایو اینستاگرام و حلقه ها برای سالن های آرایش بزرگ و عکاسی حرفه ای مناسب هستند. در واقع، اگر می خواهید برای ایجاد محتوا یک عکس سلفی یا فیلم بگیرید، باید دوربین یا تلفن همراه خود را در یک مکان ثابت بگذارید. بنابراین در هنگام خرید لامپ حلقه باید به این نکته توجه کنید که خود چراغ حلقه دارای جا گوشی باشد تا گوشی موبایل شما در مرکز آن ثابت شود.

میکروفون هشف از 1 تا 10 میلیون تومان

چند سالی است که میکروفن های یقه ای جایگزین میکروفن های حجیم و حجیم شده اند که اکثر اوقات دارای اتصال بودند. میکروفون های بی سیم که دارای گیرنده مجزا هستند در ایران به «HF» یا «Hash-F» معروف شدند. گیرنده های هش اف فقط دوربین نیستند. برخی از این گیرنده ها بزرگتر هستند و روی سطوح یا دوربین ها نصب می شوند. بنابراین لازم است اندازه میکروفون را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. اگر هنگام استفاده از میکروفون نیاز به جابجایی زیاد دارید، میکروفون یقه ای انتخاب بهتری است. اگر می‌خواهید پادکست تولید کنید یا ویدیوی زنده پخش کنید، می‌توانید از میکروفون‌های برگردان فاصله بگیرید و به سراغ دسکتاپ‌های ساده یا پویایی بروید که برای هر ویدیویی، حتی زنده، بسیار با کیفیت هستند. یک میکروفون داینامیک خوب حدود ۷ میلیون تومان قیمت دارد. اما می تواند بخشی از لوازم جانبی استودیو شما نیز باشد.

پایه پشتیبانی از 100 هزار تا حدود 9 میلیون تومان

اگر می خواهید گوشی خود را برای عکاسی یا فیلم برداری ثابت و بدون لرزش نگه دارید، پایه بهترین انتخاب است. این پایه ها گران نیستند اما تاثیر بسزایی در کیفیت ویدیوی شما دارند. بدین ترتیب گوشی خود را روی این پایه ها نصب کرده و در مکان و ارتفاع مناسب قرار دهید و شروع به ضبط فیلم کنید.

10 نکته طلایی برای تولید محتوای موفق

1. اگر کافه، رستوران، فروشگاه اینترنتی و … دارید، نام صفحه، برند، هویت بصری محل کسب و کار و نوع تولید محتوا باید هماهنگ باشد. به عنوان مثال برای مخاطبان یک کتابفروشی چندان خوشایند نیست که در صفحه آن کسب و کار یک ویدیوی هوادار تولید کند.

2. سبک تولید محتوای خود را بیابید. روش های مختلف را امتحان نکنید. سعی کنید با یک چرخ دستی به جلو حرکت کنید، حتی اگر خوب نمی بینید.

3. تعادل و تبادل با دیگران را در پست های به اشتراک گذاشته شده، پخش زنده هدفمند و موضوعی و تولید محتوا فراموش نکنید تا کار شما بیشتر دیده شود و بتوانید بر فشار کار غلبه کنید. اما با کسی ارتباط برقرار نکن

4. بر روی هر شبکه و پلتفرمی با توجه به نیاز و مخاطب آن کار کنید.

5. مراقب باشید آنقدر مشغول جذب مخاطب، دیده شدن و غیره نباشید که از ارائه محصول و خدمات یا کسب و کار اصلی خود دست بکشید.

6. اگر موفق هستید و تبلیغات را جذب می کنید، چیزی را برای پول تبلیغ نکنید.

7. کلمات کلیدی، هشتگ ها و دانش الگوریتم شبکه های اجتماعی را برای مشاهده بهتر آنچه تولید کرده اید جدی بگیرید.

8. کار خوب معتبر و حرفه ای تلقی می شود. به خصوص اگر آن را با دقت و خلاقیت چاشنی کنید. پس ناامید نشوید و به روش های اشتباهی مانند خرید ممبرها و فالوورهای جعلی یا حتی واقعی متوسل نشوید.

9. ابتدای ویدیو باید دارای قلاب باشد. وسط باید جذاب و پایان به یاد ماندنی باشد. برخی از افراد به دلیل اینکه اصول تولید محتوا را نمی دانند، روی ویدیو می نویسند «زیبا است»، «تا آخر ببینید» و غیره. یا به نوعی می خواهند با لایک و کامنت تعامل مخاطب را جذب کنند که جالب نیست.

10. زمانی که شروع به تولید محتوا می کنید، باید از نظر فرم و محتوا از مخاطبان خود جلوتر باشید تا حرفی برای گفتن داشته باشید، در عین حال از ترفندهای نرم افزاری به صورت سلیقه ای استفاده نکنید و از طرف دیگر، آن را خشک و ساده نگه دارید. نیازهای مخاطب هدف خود را بشناسید تا محتوای شما برای آنها مفید باشد و خواسته آنها را بیابید تا محتوا برای آنها جذاب باشد. بنابراین، شما باید از علاقه مندان به خواندن کتاب، فیلم و غیره باشید تا دنیای خود را گسترش دهید و رشد کنید تا محتوای شما بر مخاطب تأثیر بگذارد.

روزنامه خراسان



Source link

share this recipe:
Facebook
Twitter
Pinterest

Still hungry? Here’s more